Bijpraatsessie dossier Hulpmiddelen

Op dinsdag 14 juli organiseren Ieder(in) en Patiëntenfederatie Nederland een bijpraatsessie op het dossier Hulpmiddelen. Deze sessie zal digitaal plaatsvinden op dinsdag 14 juli van 10.30 uur tot 12.00 uur. Als u zich aanmeldt, dan ontvangt u van ons een Zoom-link waarmee u aan de sessie kunt deelnemen.

Onderwerpen die wij momenteel voorbereiden, betreffen het volgende:

1. Stand van zaken Normenkader en Actieplan Hulpmiddelen
  2. Signalen over hulpmiddelen uit de verschillende meldlijnen;
  3. Delen van ervaringen met E-health en nieuwe technologie mede n.a.v. de afgelopen periode waarin beeldbellen en digitaal leren en organiseren plotsklaps de norm werd. Maar bijvoorbeeld ook het ZonMw-programma "Goed Gebruik Hulpmiddelenzorg thuis”.
  4. Rondje vooruitblikken naar ieders speerpunten rondom hulpmiddelen voor het komend half jaar

Heeft u een vraag of suggestie rondom hulpmiddelen die u graag wilt bespreken, laat het ons weten. Dan kunnen we daar bij de voorbereiding rekening mee houden.

Praktisch

Voor wie : vertegenwoordigers van patiënten- en cliëntenorganisaties
Wanneer : dinsdag 14 juli
Aanvang : 10.30 uur – einde: 11.00 uur.
Locatie : digitaal, via Zoom
Aanmelden: mail uiterlijk maandag 13 juli naar Secretariaat@patiëntenfederatie.nl.

Heeft u zich al opgegeven naar aanleiding van de aankondiging in de ledenbrief van de Patiëntenfederatie, dan is opnieuw aanmelden niet nodig.

Deelnemers krijgen voorafgaand per email een bevestiging van deelname met de zoom-link en een mail met de agenda en eventueel bijbehorende stukken.