Meldacties

Klachten over uw huisarts of ziekenhuis? - april 2013

banner meldactie klachten april 2013Patiëntenfederatie NPCF vindt het erg belangrijk dat patiënten een bijdrage leveren aan het verbeteren van zorg. Ook vinden we het belangrijk dat er goed wordt omgegaan met uw ervaringen en eventuele klachten.

Voor deze meldactie wilden we graag uw ervaringen horen over wanneer u niet tevreden was of wanneer er iets mis ging in een ziekenhuis of bij de huisarts. Wanneer u niet tevreden bent, bespreekt u dit dan met uw zorgverlener? Dient u een klacht in bij het ziekenhuis of bij de huisarts? Of onderneemt u andere actie om aan te geven dat u niet tevreden was?


> Lees hier het persbericht over de uitkomsten van deze meldactie

> Lees hier de uitkomsten van deze meldactie

 

Panellid worden

Word nu ook lid van ons panel. Uw mening draagt bij aan een betere zorg. Deelname is gratis en nooit verplicht.

Aanmelden Inloggen

Vragen of klachten?

Neem contact op met het Nationale Zorgnummer. Bel 0900 2356780 (20ct/gesprek) of mail. Wij geven u onafhankelijk advies en betrouwbare informatie.

Zoek op trefwoord of thema in de Kennisbank. De meest uitgebreide Kennisbank van de zorg.

Zoek in de kennisbank