Meldactie mannelijke en vrouwelijke huisartsen

Hierbij nodigen we u van harte uit voor het invullen van de vragenlijst 'Mannelijke en vrouwelijke huisartsen'. Patiëntenfederatie Nederland voert deze vragenlijst uit in samenwerking met Libelle. Libelle zal aan de hand van de resultaten van deze vragenlijst een artikel over dit onderwerp publiceren.

Waarover gaat de vragenlijst?
De Patiëntenfederatie en Libelle willen graag weten of u voorkeur heeft voor een mannelijke of vrouwelijke huisarts. Gaat u het liefst naar een vrouwelijke huisarts? Of wordt u liever geholpen door een mannelijke huisarts? Maakt het u helemaal niet uit? Of ligt het aan de klacht waarvoor u naar de huisarts gaat? We zijn benieuwd hoe u hierover denkt!

Doet u mee?
Via onderstaande link komt u direct bij de vragenlijst. Het invullen van de vragenlijst duurt gemiddeld 10-15 minuten.

> Ga hier naar de vragenlijst

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!