Patiëntenfederatie bestaat 25 jaar

Patiëntenfederatie Nederland bestaat 25 jaar en viert dat met een congres, een patiëntcadeau voor zorgwethouders van gemeenten, taart voor de leden en tal van andere activiteiten!

Voor leden en belangstellenden van buiten is er een digitale tijdlijn te zien op de website van de Patiëntenfederatie. Daarin staan hoogtepunten uit 25 jaar federatie en haar leden. Van die leden bestaat een deel overigens al veel langer, maar de federatie werd pas begin jaren negentig van de vorige eeuw opgericht.

Wat gaan we doen?
We laten mensen aan het woord over hun zorgdromen, we vragen onze relaties wat zij van ons vinden en van ons verwachten en uiteraard willen we als altijd van patiënten weten hoe zij tegen ons aankijken en wat wij voor hun kunnen betekenen.

Ten slotte reiken we op ons feestcongres weer de Patiëntvriendelijkheidsprijs uit en kijken we samen met de leden naar de toekomst. Daarvoor maken we samen een document hoe wij vinden dat de zorg er in 2030 uit moet zien.

> Ga hier naar de Tijdlijn