Flitspeiling over extra servicediensten van het ziekenhuis

Moet u betalen voor de televisie als u in het ziekenhuis lig? En wat kost een Wifi-aansluiting? Patiëntenfederatie Nederland begint vandaag een kort onderzoek naar bijkomende kosten voor mensen in het ziekenhuis. Doet u mee?

Eerder bleek dat de tarieven voor parkeren bij ziekenhuizen erg verschillen en daarom wil de Patiëntenfederatie nu onderzoeken tegen welke bijkomende kosten mensen in het ziekenhuis aan kunnen lopen. Het gaat dan niet alleen om televisie of Wifi, maar ook om andere zaken zoals koffie of maaltijden.

Ook gaat het ons niet alleen om de kosten. We zoeken ook de goede voorbeelden. Is het gratis? En welke voorzieningen biedt het ziekenhuis aan?
Deel uw foto van de service die u goed of juist slecht vindt met ons via Facebook of Twitter met #serviceziekenhuisgratis of #serviceziekenhuisbetaald

> Bekijk hier de resultaten van deze flitspeiling