Direct naar:

Vertel ons jouw ervaringen met een hulpmiddel

Wie een hulpmiddel heeft, weet helaas maar al te goed dat er veel kan misgaan. Bij het aanvragen, de levering, het onderhoud of bij een verhuizing, om maar een aantal voorbeelden te noemen waarover afgelopen jaren veel aan de bel werd getrokken. Daarom hebben alle partijen die betrokken zijn bij hulpmiddelen in 2021 afspraken gemaakt over hoe het beter kan en moet gaan. Patiëntenorganisaties, gemeenten, zorgverzekeraars, zorgkantoren, het UWV en leveranciers hebben elkaar beloofd het leven voor mensen die van een hulpmiddel afhankelijk zijn gemakkelijker te maken.

De betrokken patiëntorganisaties willen dit jaar kijken of de afspraken helpen. Worden ze nageleefd? Worden problemen snel opgepakt en verholpen?

Wil je helpen? Graag!

Samen met Ieder(in), CP Nederland, DON, EMB Nederland, Per Saldo en Spierziekten Nederland vraagt de Patiëntenfederatie om jouw hulp. Heb je sinds 1 januari van dit jaar een hulpmiddel aangevraagd, gekregen of gebruikt, deel dan jouw ervaringen: positief of negatief. Zo kunnen we inzicht krijgen of de gemaakte afspraken ook echt leiden tot verbeteringen.

Mocht je nu nog geen ervaringen hebben met een hulpmiddel maar bijvoorbeeld wel in de wacht staan, gebruik deze vragenlijst dan later en vertel ons wat je ervaringen daarmee zijn. Vul de vragenlijst van deze meldactie in en dan kunnen we samen de zorg uiteindelijk beter maken!

Wie meer dan één hulpmiddel heeft, kan kiezen. Of je vult voor elk hulpmiddel de vragenlijst apart in, of je kiest er één uit en vult daarvoor de vragenlijst in. Voor ons geldt: hoe meer ervaringen hoe beter.

Alvast hartelijk dank voor je medewerking!

Vul de vragenlijst van deze meldactie in en dan kunnen we samen de zorg uiteindelijk beter maken.
Mocht je nu nog geen ervaringen hebben met een hulpmiddel maar bijvoorbeeld wel in de wacht staan, gebruik deze vragenlijst dan later en vertel ons wat je ervaringen daarmee zijn. Veel dank!

Is deze pagina nuttig?
Bedankt voor je feedback!